Klanten

Vertrouwelijkheid en privacy staan bij ons – in uw belang – hoog in het vaandel.

Uiteraard vertellen wij alleen in algemene zin iets over onze klanten.
Klanten van AD EM PRoducties zijn onder andere gemeenten, provincies, het bedrijfsleven, koepel- en belangenorganisaties, de wereld van de sport, de zorg, het onderwijs en de mobiliteit, de financiële en de ict wereld, mediaorganisaties, politici, ministeries en bewindslieden.
Wij mogen ook internationaal – in diverse Europese landen – werken; dan in het Duits en het Engels.

Reacties

CEO Energiebedrijf:
Ik kijk met veel genoegen terug op de training. Het was intensief maar de moeite meer dan waard! Dank.


Een communicatieadviseur:
Hoewel ik de nodige training en ervaring heb opgedaan in het verleden vond ik jouw benadering verfrissend en goed voor mijn wethouder.


Manager:
Vandaag was ik spreker in een forum discussie: 30 minuten, 3 sprekers, 1 interviewer, ik denk een kleine 100 man in de zaal. Jouw lessen kwamen dankbaar van pas: voorbereiding (statements, zaal verkennen, mede-sprekers bestudeerd via LinkedIn), rust, ademhaling, even tijd nemen voor mijn antwoord. Goed was, dat ik kon zeggen wat ik wilde, dat dat tot interactie leidde met publiek. Dank dus voor jouw hulp.


Burgemeester:
Ik ben enthousiast over de mediatraining die ik mocht volgen bij Ad Everaars. Juist door de individuele opzet kan veel aandacht besteed worden aan het verbeteren van de zwakke punten. Ik heb weer veel geleerd en denk dat dit ook voor de meeste collega’s zal gaan gelden.


Manager Overheid:
Heel veel dank voor de training! Het was voor mij een zware dag maar wel heel nuttig. Ik heb nu wel het idee dat ik weet waar mijn valkuil en zwakte zit. En hoe ik er iets aan kan doen. Dat is heel fijn.


Huisarts:
Ik wil je graag bedanken voor de training die ik 2 keer van je heb mogen krijgen. Ik heb vanavond bij ‘dit is de dag’ een radio-interview gegeven over een moeilijk medisch onderwerp. Het was de eerste keer dat ik comfortabel achter de microfoon zat. Dank voor je hulp.


Manager in de zorg:
Moest deze week nog aan je denken. Had een camera optreden. Cameraman zei dat ik een natuurtalent was. Hij moest eens weten! Veel van je geleerd!!


Evaluatie van communicatiestudenten:
– Top training. Ook de kleine groepen zijn erg fijn. Zo heb je veel individuele aandacht.
– Een inspirerende training en erg leerzaam. Fijn om te leren van een professional met zoveel ervaring. Hij had een brede visie op het vak, wat de training erg leerzaam en nuttig maakte.
– Ook het gebruik van de AV-apparatuur vond ik zinvol!
– Was een leuke training die ook toepasselijk is op mijn persoonlijke ontwikkeling.
– Heel erg veel van geleerd.
– Vond ik super leuk!!!
– Hele fijne man, goede training. Zeker nog een keer uitnodigen!


Communicatieadviseur van een gemeente:
Graag wil ik je hartelijk bedanken voor de (wederom) leerzame en inspirerende sessie die we hadden. Bijzonder mooi hoe je iedereen in ‘de juiste stand’ kreeg om de lessen die je aanbiedt op te kunnen nemen. Het was precies de start die we voor ogen hadden voor ons nieuwe College van B&W. De complimenten die daarover kwamen van de collegeleden, geef ik hierbij dan ook graag aan je door.
Nogmaals dank. En vast en zeker ook: tot ziens!


Gemeentesecretaris:
Gisteren in het college hebben we met z’n allen nog uitgebreid stil gestaan bij onze recente training. Hier was iedereen zonder enig voorbehoud zeer positief over. Goed om te doen en een professionele aanpak waren denk ik de meest gebruikte woorden daarbij. Zoals ook al telefonisch aangegeven, komen we daar vast op enig moment nog bij je op terug!


Klant uit de zorg:
Bedankt voor de leerzame, confronterende en inspirerende training.
Ik heb mijn sollicitatiegesprek gehad, het gesprek is erg prettig verlopen. Het was fijn dat de training nog heel vers in mijn geheugen lag. Ik heb goed gelet op de ademhaling, had mijn voeten stevig op de grond en heb punten gezet. Het lukte allemaal. Na die confronterende voor-en-na-foto’s ga ik in elk geval nooit meer op de tafel hangen!
De training is voor mij een ervaring gebleken die me bewustzijn heeft gebracht. En zal blijven brengen, dankzij de map, de kaartjes en de punt-app!


Woordvoerder Minister:
Nog even langs deze weg: Dank voor de training gistermiddag. De minister heeft de aanpak en adviezen zeker gewaardeerd..


Arts:
Hierbij wilde ik je nogmaals danken voor je lezing/training gisteravond. Ik vond het zelf een heel leerzame en goed verlopen lezing. De reacties die ik mocht ontvangen van de aanwezigen waren ook heel positief. Je technieken komen in allerlei communicatiesituaties goed van pas.


Manager bank:
Bedankt voor de ontzettend fijne en nuttige dag vandaag. Ik heb er erg naar uit gekeken en mijn verwachtingen zijn volledig uitgekomen. Vind het een voorrecht om van jullie training te krijgen.


Klant uit het openbaar bestuur:
Na de training zit ik er ‘anders’ bij. De waakzame stip coacht en motiveert: ‘Investeer in jezelf, je bent het waard.’ What a difference a day makes.


Zorgorganisatie:
Het was een goede en nuttige dag. Ik vond jullie team, lesstof en tafelopstelling zo goed doordacht.


Zorgorganisatie:
Dank je wel. Ik heb genoten en veel geleerd. Veel beter kan het niet. We komen elkaar weer tegen.


Landelijke belangenvereniging:
Met zeer veel plezier heb ik de mediatraining gevolgd. Ik heb hier enorm veel van opgestoken en zeker ook van genoten. De opgedane kennis en geboden handvatten bieden mij een stevig houvast om met vertrouwen de (media- en communicatie-) toekomst tegemoet te treden!


Klant financiële instelling:
Veel geleerd, mooie map met allerlei naslagwerk, inspirerend en ontspannen. Over kussentjes, houding, ademen, handen, families, etc.
Al in de praktijk gebracht met een persbericht.
Zeer bedankt!


Klant van een kerkgenootschap:
Lekker dat je zaken concreet benoemd. Jouw coaching maakt echt een verschil. Bewustwording is bezig. Ben me bewust van een aantal zaken die je noemt. Gaat even tijd kosten.


Communicatieadviseur Ministerie:
Ik heb aardig wat trainingen mogen bijwonen, maar bij jou ging het echt dieper. Ik zelf heb ook weer flink bijgeleerd. Dank daarvoor!
Heerlijk ook dat we niet gehinderd werden door de techniek, zoals vaak het geval is. Buitengewoon plezierig hoe professioneel de dag verliep met de projecties en de techniek. Complimenten.


Lid Provinciale Staten:
Heel veel dank. Ik heb de sessie heel leuk en waardevol gevonden. Daar ga ik zeker mee aan de slag. Zodra ik weer ergens iets van moet vinden, zal ik zeker weer een beroep op je doen.


Vakbond-bestuurder:
Dank je wel, Ad. Fijn om ook via Skype te kunnen werken aan verbeteringen.


Lid Provinciale Staten:
De sessie die we hebben gehad, heeft mij veel gebracht. Ik heb een forse draai gegeven aan mezelf en heb weer veel plezier in alles. Wat een eye opener! Heb zelfs gisteren in het restaurant waar we hebben gegeten om een kussen gevraagd. Het helpt.


Klant uit de zorg:
Ik vond het echt een leuke dag en haal nu veel beter adem.
Thuis kreeg ik te horen dat ik veel zinniger dingen zeg…


Klant uit de zorg:
Ik vond jullie cursus en bijgaande instructies zeer behulpzaam.
De stip op mijn telefoon is een goede reminder.


Klant van een universiteitsziekenhuis:
Je hebt me in korte tijd een hoop geleerd. In ieder geval veranderd van onbewust onbekwaam naar bewust onbekwaam (punt).


Klant van een IT-onderneming:
Dankjewel voor de training. Je hebt me enorm geholpen, punt!


Klant uit de zorg:
Ik ben me meer bewust van een aantal belangrijke zaken. En de interviews zijn goed verlopen. Ik zit hoger, ook aan mijn bureau. Verder gaat het ademen goed. Het blijft natuurlijk work in progress. Wordt vervolgd.


Internationale klant:
Dank voor de informatieve, zeer inspirerende en leerzame trainingsdag!
Heb er veel van opgestoken en het zal zeker bijdragen aan een betere communicatie en presentatie….full stop.


Klant uit het onderwijs:
Onze trainingsdag met jullie ligt al weer 10 dagen achter ons. Wij kijken terug op een leerzame en confronterende dag waar we veel aan hebben in ons werk, en waar we regelmatig in onze samenwerking naar kunnen verwijzen. Het was buitengewoon zinvol en nuttig voor ons. Dank dus. En als het nodig is: we weten jullie te vinden!


Klant van een stichting:
Het was een mooie training die me behoorlijk uit mijn comfort zone haalde. Dank en ook voor het aanbod van ‘nazorg’. Het gaf veel stof tot nadenken. We zullen zeker weer bij jullie terug komen.


Klant van de overheid:
Ik vond de coaching sessie een erg leuke ontmoeting én een heel leerzame middag.
Dacht wel achteraf, had ik dit 20 jaar eerder maar alvast geleerd 🙂
M’n punt app laat ik mooi op m’n telefoon zitten. Dank voor alle feedback.


Klant uit de zorg:
De sessie was voor mij een prachtige ervaring en ik heb enorm veel geleerd. Het was een genoegen om met jullie te werken.


Klant uitzendbranche:
Dank voor de mooie dag! Ik heb er ontzettend veel energie van gekregen! Hard gewerkt en hard gelachen. Daar houd ik van. Ik ga snel aan de slag om alle tips in praktijk te brengen.


Klant uit de politiek:
Afgelopen vrijdag tijdens een bijeenkomst heb ik gelijk maar e.e.a. in de praktijk gebracht wat ik van de week heb geleerd. Geweldig! Ik wist al dat het werkt, maar als het dan werkt, dan is het heerlijk. Veel punten zetten en blijven ademen, dat is mijn motto. Dank voor de leerzame momenten en de prettige ontmoeting.


Klant uit de financiële wereld:
Ik heb zeer genoten van onze sessies. Snel, interactief, op maat, directe feedback, met rust, gericht op mijn verbetering.
En daarmee voor mij bijzonder effectief.  Ad, je bent een echt vakman, op de inhoud, maar vooral ook om mensen beter te maken.
Praten met een punt en m’n handen vrij laten bewegen. Het voelt heerlijk. Als het lukt, maar dat is steeds vaker ;-).
Afgelopen week moest ik nog wat vragen beantwoorden voor een filmpje. Van de cameraman en interviewster kreeg ik een mooi compliment dat ik het zo ontzettend goed deed. Dat alleen presentatoren en ministers het nog iets gemakkelijker doen. Met dank aan Ad dacht ik bij mezelf.


Klant van een woningcorporatie:
Niet alleen van de inhoud van jullie training heb ik veel geleerd, ook van de manier waarop. Rust inbouwen, continu checken bij de ontvangers of de boodschap is aangekomen, flexibel zijn in het verloop en herhaling, herhaling, herhaling.
Ik vond de training een eyeopener en ga mijn rol als communicatieadviseur hierin actiever oppakken. En kussens achterin mijn auto leggen.


Klant van de overheid:
Na donderdag kijk ik toch weer met andere ogen en luister ik met andere oren naar mijn eigen houding, gedrag en uitspraken in het openbaar.
Heel veel dank aan jou en jouw ploeg!


Klant uit de sportwereld:
Ik wil je laten weten dat ik de mediatraining buitengewoon geslaagd vond. Ik heb echt van deze dag genoten, maar vooral ook diverse nieuwe zaken geleerd. Ook complimenten voor de professionele wijze waarop jij en je team deze dag hebben ingevuld.
Ik heb in al die jaren veel mediasessies meegemaakt, maar deze vond ik tot dusver de allerbeste.


Klant uit de politiek:
De speech is goed gevallen en het is haast onnodig te zeggen dat de voorbereiding daartoe een noodzakelijke voorwaarde was. Het was zeer betekenisvol dat u toen aanwezig was en zo duidelijk aanbevelingen en suggesties deed. Veel dank daarvoor!


Klant van een woningcorporatie:
Gisteren heb ik het geleerde in de praktijk kunnen brengen. Een presentatie voor 40 mensen. Ik heb goed gedacht aan “de punt” en het ademen! De feedback die ik kreeg van een collega was “vriendelijk, rustig, duidelijk, zorgvuldig, tijd voor een grapje en de gevoelens van de mensen…” Jammer genoeg kwam het woord “krachtig” hier niet in voor. Nog wat werk aan de winkel dus!


Klant uit de financiële wereld:
We kunnen terugkijken op een geslaagde mediatraining.
Ik heb veel van je opgestoken, waarvoor dank! De professionele werkwijze, uitstekende techniek en geclusterde leeraanpak, vond ik prettig en praktisch goed en snel toepasbaar.


Internationale klant:
Hartelijk dank voor jullie inspirerende sessie.
Ongelofelijk waardevol, echt gefocust op onze gemeenschappelijke en individuele doelstellingen. Ik ben er rijker van geworden en heb zin om de komende periode met alle nieuwe inzichten aan de slag te gaan.


Predikant:
De dag heeft ons heel veel zich en inzicht opgeleverd, waarvoor grote dank. Ook ik hoop dat dit nog een vervolg mag gaan krijgen.


Klant uit de financiële wereld:
Ik kijk met veel genoegen terug op de coaching. Ik heb veel geleerd. Ook veel zaken die breed toepasbaar zijn en daar ben ik erg blij mee. De wijze waarop je de coaching geeft, heb ik ook als plezierig ervaren: een goede combinatie van theorie en oefenen.


Klant van een woningcorporatie:
Dank je wel voor de 2-daagse.
Ik zit nu gelijk even mijn ademhalingsoefening te doen.
Het was super interessant en leerzaam.


Klant uit de zorg:
Ik ben erg blij met deze training geweest. Ik heb weer eens kunnen zien hoe ik overkom op anderen en vooral wat ik eraan kan doen om dit te verbeteren. Het belangrijkste advies voor mij: Gebruik je handen, praat in punten. En als het niet bij een mediaoptreden van pas komt, dan wel in mijn huisartsenpraktijk. Ik pas het geleerde dagelijks toe. Zeker als ik merk dat ik ga ratelen, schieten de tips steeds weer door mijn hoofd.


Klant uit de financiële wereld:
Nogmaals dank voor de mooie training.
Het was prettig confronterend, bevestigend op eerder gesignaleerde verbeterpunten en praktisch richtinggevend voor de weg voorwaarts. Daarmee een aanrader voor velen!
Vandaag heb ik ook de krant anders gelezen en de sprekers anders aangehoord.
Er is duidelijk nog werk genoeg voor AD EM PRoducties.
Helemaal gaaf was dat ik vandaag direct voor de camera het geleerde in de praktijk kon brengen. En met succes!


Klant uit de gezondheidszorg:
Ik heb de afgelopen weken veel terug gedacht aan de trainingen die ik van je heb mogen krijgen. Ik heb afgelopen zaterdag met een groot artikel in een landelijk dagblad gestaan. Het is goed gelukt en ik word overstelpt met positieve reacties. Mijn kernboodschap is goed over gekomen en de ‘broodjes gif”‘ zijn omzeild. Zonder jouw training had ik dit nooit gedurfd. Het is echt van HELP! een journalist, naar help een journalist gegaan.


Internationale klant:
Ik heb echt veel aan jullie aanbevelingen. Ik gebruik ze dagelijks!
De twee kaarten heb ik uit de map gehaald, ze zitten in mijn tas en in de voorbereiding van lastige gesprekken maak ik er dankbaar gebruik van.
Ik amuseer me ook kostelijk met het anders luisteren… grappig hoe weinig mensen de kracht van een punt kennen.


Klant uit de gezondheidswereld:
Dank voor de prachtige dag. Ik heb er veel van geleerd. Ik ben er al mee aan de gang. Je wordt nog trots op me. Punt!


Internationale klant:
Ik moet nog regelmatig denken aan onze bijzonder sessie!
Nu inmiddels een week geleden en met veel plezier denk ik terug aan onze prachtige dag! Enorm bedankt voor je tips en strakke hand. Je had gelijk: in mijn omgeving praten veel mensen zonder punten en met een oplopende toon in elke zin.
Je hebt er een fan bij…


Internationale klant:
Nogmaals hartelijke bedankt voor de voortreffelijke training. We waren unaniem in ons enthousiasme.


Klant uit de financiële wereld:
Ik vond het een leuke dag met een aantal nuttige leerpunten en ook voor mij de verduidelijking dat niet alles zo makkelijk is als men (ik) misschien in eerste instantie denkt.
De sticker zit nog op mijn telefoon en de secondewijzer voor het ademen loopt op mijn desktop. Nu maar hopen dat het gaat helpen… 😉


Klant uit de medische wereld:
Mijn team kwam zeer enthousiast van de training terug.
Even een quote: deze training steekt met kop en schouders uit boven de trainingen die ik de afgelopen jaren heb gehad.
Nog een quote: ik heb een zuivere spiegel voorgehouden gekregen


Klant uit de medische wereld:
Hierbij wil ik je nogmaals danken voor jouw uitstekende training. Wij krijgen regelmatig training, maar dit was er een die boven alle trainingen uitstijgt.
Ik heb veel van je geleerd en ben je dankbaar voor je welgemeende adviezen.
Zoals ik dinsdag ook al zei, ik zou het waarderen als wij de kans krijgen om over een half jaar een vervolg te kunnen realiseren.
Overigens wel aardig om nu met een andere bril naar presentatoren te kijken!


Klant uit internationale sportwereld:
Wij hebben gisteren een PRIMA training van Ad en zijn team mogen ervaren; zeer waardevol. Goed georganiseerd. Zeer prettig en kundig.
De moeite waard om nog eens te herhalen als we wat verder in het proces zitten. Ook het trainen in groepsverband met betrokkenen was een meerwaarde.
Dank!


Klant uit de medische wereld:
Ik wilde jullie nogmaals hartelijk danken voor de leuke en zeer leerzame training. De bijzinnen laat ik meer en meer achterwege.


Klant uit de uitzendbranche:
We hadden net een MT-lunch en hebben even de reacties gepeild. Die waren unaniem positief. De herhalers vonden het een nuttige opfriscursus en de nieuwelingen echt een eye-opener. Iedereen prees ook de werking van de training voor de onderlinge verstandhouding. Zo’n dag is niet alleen nuttig, maar ook erg leuk om met elkaar te doen. We houden elkaar voortaan scherp.


Klant van een gemeente:
Met veel plezier en met een rugzak vol aanwijzingen, hints, praktijkvoorbeelden etc. ben ik afgelopen vrijdagmiddag naar het gemeentehuis gereden. Ik vond het een geweldige dag om mee te maken.
De theorie tot je nemen is immers één, de praktijk blijkt veelal weerbarstiger te zijn.


Klant uit de gezondheidszorg:
Dank je wel! Ik ben vanmorgen bij het TROS-radioprogramma alleen maar afgeleid geworden door de kommazinnen van de geïnterviewde.
Inderdaad na drie kommazinnen uh. Het is een ritme.
Overigens bemerkte ik donderdag morgen dat de training nog intensiever was dan ik dacht.


Klant uit de digitale wereld:
Leuke sessie afgelopen woensdag. Goede feedback om weer even de puntjes op de ‘i’ te kunnen zetten. Bedankt daarvoor.


Klant van een politieke partij:
Dank, erg veel dank voor de training. Het was niet alleen nuttig. Maar bovenal gaf het me het gevoel onder vrienden te zijn – dat maakt het des te gemakkelijker om te werken aan verbeteringen. Je stijl is ontwapenend en professioneel: complimenten.


Klant van een stichting:
Nog steeds onder de indruk van gisteren. Jullie hebben gelijk. Het wordt / is niet meer hetzelfde na gisteren. De manier hoe jullie een dag neerzetten. Zoveel professionaliteit, creativiteit, originaliteit en vooral oprechte betrokkenheid maakt dat jullie je onderscheiden. Mijn complimenten.
Ik heb gisteravond meteen een aantal dingen in de praktijk kunnen brengen. Toespraak liep anders, maar heb het creatief opgelost.
Voor aanvang van de toespraken, heb ik links en rechts contacten gelegd. Door de training maakte ik korte zinnen. Kwam meteen to the point. Mijn zelfvertrouwen heeft door jullie een enorme opkikker gekregen.
Want zonder jullie had deze avond er anders uit gezien.
Heel veel dank nogmaals voor deze mooie, leerzame en bijzondere dag.


Klant uit de sportwereld:
Ik wil jou en “je team” danken voor de fijne samenwerking. Hoewel ik vanwege de vele ervaringen op voorhand wat sceptisch was, heb jij en je team mij een totaal andere kijk gegeven op de mediawereld. Geloof me, ik heb jullie workshops enorm gewaardeerd.
Veel succes verder.


Klant van een universiteit:
Ik heb een heel goede herinnering aan zaterdag. Ik ben benieuwd wat ik er van in de praktijk kan brengen. Ik realiseer me, dat een heel aantal elementen oefening en ervaring vraagt. Maar van sommige zaken weet ik al wel, dat ze me zullen helpen. Jammer dat ik dit niet jaren eerder gedaan heb. Maar, gelukkig niet té laat nu.


Klant van een milieudienst:
Allereerst wil ik jullie nogmaals bedanken voor de bijzonder leuke en leerzame training 2 weken geleden.
Ik heb er echt van genoten. Deze training is voor mij de beste die ik tot nu toe gevolgd heb!!!


Klant uit de gezondheidszorg:
Ik wil jou complimenteren met de wijze waarop jullie twee fantastische trainingsdagen hebben neergezet. De ontspannen manier waarop jullie de “slachtoffers” benaderen zorgt in mijn ogen voor een optimaal effect. De ingevulde evaluatieformulieren stralen uit dat ook de deelnemers niet alleen uiterst tevreden zijn, maar dat zij een leerproces hebben doorgemaakt waar zij in eerste instantie niet op hadden gerekend. De meest treffende opmerking vond ik dan ook de opmerking: “Ik kan wat ik vandaag heb geleerd, op veel meer momenten toepassen dan alleen in media-contacten”.


Klant uit de sportwereld:
Wat heb ik genoten vanmorgen en wat doen jullie dit onvoorstelbaar goed en professioneel.
Daar heb ik erg veel van geleerd.
Maar natuurlijk ook van de aanwijzingen die jij me gegeven hebt.
Echt geweldig
Heel veel dank daarvoor.


Klant uit het onderwijs:
Wauw… (punt). Ik vond het GEWELDIG (punt). Echt een bijzondere ervaring (punt). Een cadeautje om jullie te ontmoeten. En om kennis te maken met jouw inspirerende coaching. Ik hoop daar nog veel gebruik van te mogen maken in de toekomst.


Klant uit de medische wereld:
Via deze weg wil ik je hartelijk danken voor de training.
We hebben als team weer veel geleerd en nuttige technieken als managementteam rondom communicatie van je meegekregen


Klant uit de medische wereld:
Nogmaals dank voor de afgelopen twee dagen! Het was voor mij een bijzondere ervaring die ik zal blijven koesteren.
Jullie zijn prachtige mensen met passie en plezier in je vak.


Klant uit de zorg:
Ik denk dagelijks aan jullie. Praten met een punt vergt oefening, maar ik ben erg fanatiek en ik houd vol. Ik heb afgelopen week een aantal inleidingen gegeven bij workshops e.d. Dit voelt goed. Volgende week zal ik 2 dagen training geven aan een groep medewerkers. Dus aan oefening geen gebrek.
De mensen uit mijn team merkten verandering! Spontaan kwam het idee dat ook zij erg graag hun presentatie skills zouden verbeteren.


© Copyright - AD EM PRoducties | Media-, presentatie-, communicatiecoaching | Design by CompuMatch